Vip & Business Services
Zapewniamy
- personel przeszkolony w zakresie protokołu dyplomatycznego
- komfortowe warunki do relaksu
- kurtuazyjną odprawę paszportową
- błyskawiczną odprawę biletowo-bagażową oraz transport z pokładu samolotu
- dogodnie usytuowany parking bezpośrednio przy terminalu
Twoje korzyści
- oszczędzasz czas: zapewniamy maksymalne skrócenie procedur lotniskowych
- oferujemy doskonałe miejsca na spotkania biznesowe tuż po podróży
- nie troszczysz się o formalności: doświadczony personel zadba o Twój bagaż i dokumenty, sprawnie zorganizuje Twój pobyt na lotnisku i zapewni szybkie przejście z pokładu samolotu,
- czujesz się bezpiecznie i komfortowo
VIP & BUSINESS SERVICES
możesz zamówić poprzez e-mail bądź telefonicznie:
- Salon VIP: 71 35 81 261
- Salon Executive Lounge: 71 35 81 306
Usługa VIP Pass
W ramach pakietu VIP Pass oferujemy kompleksową obsługę dla najbardziej wymagających pasażerów przylatujących i odlatujących z Wrocławia, a także dla osób chcących powitać lub pożegnać swoich gości w strefie VIP naszego lotniska. Szanujemy Twój czas, zapewniamy prywatność i dbamy o komfort oraz wygodę.
Zapewniamy:
– dogodnie usytuowany parking bezpośrednio przy terminalu z osobnym wejściem do strefy VIP,
– kurtuazyjną kontrolę bezpieczeństwa, odprawę paszportową oraz celną,
– indywidualną odprawę biletowo-bagażową i przejazd limuzyną do i z samolotu,
– eleganckie salony VIP wyposażone w stylowe i komfortowe meble oraz nowoczesny sprzęt,
– smaczne przekąski, szeroką ofertę alkoholi i napojów bezalkoholowych, wybór herbat i wielu rodzajów aromatycznej kawy, a na życzenie również catering,
– prasę krajową i międzynarodową, WiFi, iPady, TV i kino domowe,
– personel przeszkolony w zakresie protokołu dyplomatycznego.
W celu rezerwacji usługi VIP Pass prosimy o kontakt: [email protected]
tel. (+48) 71 35 81 438, (+48) 71 35 81 261.
- Przylot do Wrocławia
- Odlot z Wrocławia
General Aviation Executive Service
General Aviation Executive Service
Usługa Executive Service skierowana jest dla pasażerów samolotów prywatnych, obejmuje kompleksową, indywidualną obsługę w wydzielonej od zwykłego ruchu pasażerskiego Strefie Executive:
- priorytetowe stanowisko postojowe dla samolotów,
- osobny podjazd i wejście,
- kurtuazyjna kontrola bezpieczeństwa,
- obsługa bagażu (na płycie lotniska oraz w terminalu),
- kontrola celna i graniczna w saloniku VIP,
- transport limuzyną z i do samolotu
- komfortowy salonik VIP.
Usługa Conference Center
W ramach pakietu Conference Center proponujemy idealne miejsca do pracy i na spotkania biznesowe:
– salę konferencyjna na 20-100 osób,
– salkę konferencyjną na maksymalnie 8 osób,
– wyposażone biura.
Ponadto do wynajęcia na spotkania i konferencje biznesowe oferujemy strefę VIP na maksymalnie 50 osób, w tym salon VIP na 30 osób oraz VIP Superior na 10 osób oraz salkę konferencyjną na 10 osób.
Na życzenie zapewniamy sprzęt multimedialny i catering.
Rezerwuj Conference Center
Usługi Turystyczne
Kasa Biletowa Portu Lotniczego
sprzedaż biletów przewoźników: Ryanair, Wizz Air
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Czynne: pn.-nd. 7.00-19.00
Uwaga: w pierwszej kolejności obsługiwani są pasażerowie odlatujący bieżącymi rejsami.
Kasa biletowa PLL LOT
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Kontakt: 71 35 81 204,
Czynne: pn-pt: 04.00-21.00
Beta Travel
biuro podróży, sprzedaż biletów lotniczych
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Kontakt: 71 35 81 206
Czynne: pn.-pt. 5.00-18.00, sb. 6.00-14.00, nd. 9.40-11.40
Biuro Podróży Itaka
salon firmowy, sprzedaż wakacji i wycieczek autokarowych
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Kontakt: tel. 71 7193 130, fax: 71 7193 131
Czynne: pn.-pt.: 9.00-17:00, sb. 9.00-15.00
Usługi Finansowe
Usługi Finansowe
Usługa Executive Service skierowana jest dla pasażerów samolotów prywatnych, obejmuje kompleksową, indywidualną obsługę w wydzielonej od zwykłego ruchu pasażerskiego Strefie Executive:
- priorytetowe stanowisko postojowe dla samolotów,
- osobny podjazd i wejście,
- kurtuazyjna kontrola bezpieczeństwa,
- obsługa bagażu (na płycie lotniska oraz w terminalu),
- kontrola celna i graniczna w saloniku VIP,
- transport limuzyną z i do samolotu
- komfortowy salonik VIP.
Usługi Informacyjne i pozostałe
Informacja lotniskowa
Informacja o odlotach i przylotach, punkt informacyjny dla pasażerów z niepełnosprawnością
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Kontakt: tel. (71) 35 81 381
Czynne: przed każdym odlotem, po każdym przylocie
Informacja Turystyczna
Informacja o atrakcjach turystycznych miasta i regionu, materiały promocyjne.
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Kontakt: 519 509 336
Czynne: pn.-nd. 8.00-23.00
Punkt informacyjny dla cudzoziemców
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Czynne: pn.-pt 8.00-16.00
Testy na COVID-19
Zakup test na COVID-19 tutaj.
Poczta
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0
Kontakt: (71) 35 47 350
Czynna
pon.- czw. 10.00 – 16.00
pt. 14:00 – 20.00
sob. – nd. nieczynna
Ambulatorium
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom 0 (w okolicy stanowisk check-in)
Kontakt: (71) 35 81 305
Kaplica
prowadzona przez kapelana Portu
Lokalizacja: strefa ogólnodostępna, poziom -1
Msze w niedziele i święta o godzinie 10.30
Usługa Meet & Assist
Usługa MEET&ASSIST to usługa, która pomaga podróżnym w przejściu przez procesy na lotnisku w sposób wygodny i bezproblemowy.
W skład usługi wchodzi wiele udogodnień m. in. asysta pracownika salonu Executive Lounge, szybka odprawa biletowo-bagażowa (jeśli istnieje taka potrzeba), szybkie przejście FAST TRACK, dostęp do salonu Executive Lounge (dwie godziny) oraz bez kolejkowe przejście przez kontrolę dokumentów (jeśli jest taka potrzeba).
Usługa MEET&ASSIST ma na celu zminimalizowanie stresu z podróżą lotniczą, zwłaszcza dla tych, którzy nie są zaznajomieni z procedurami na lotnisku lub potrzebują dodatkowej pomocy.
Zapewniamy:
- Pomoc asysty na lotnisku
- Szybka odprawa
- Szybkie przejście Fast Track
- Dostęp do saloniku Executive Lounge
- Szybkie przejście przez kontrolę dokumentów
Usługę Meet & Assist zalecamy dla:
- Rodzin z dziećmi
- Osób starszych
- Pasażerów potrzebujących dodatkowego wsparcia
- Pasażerów ceniących sobie czas i komfort.
WAŻNE! Usługa jest dostępna w godzinach otwarcia salonu Executive Lounge: salonik czynny jest codziennie w godzinach 4:00-21:30 oraz na 2h przed każdym rejsem charterowym.
Cena usługi to 209 zł brutto od osoby. Dzieci do lat 3 bezpłatnie.
Kup usługę