Zarezerwuj Parking

Online najwygodniej

Sprawdź, jak wygodnie zaparkować na lotnisku

Skorzystaj z parkingów na lotnisku we Wrocławiu –
bezpośrednio przy terminalu, bez konieczności dojazdu busem. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i wybierz opcję, która najbardziej Ci odpowiada.

Recepcja parkingowa jest czynna 24h/7

Kontakt do recepcji parkingu: +48 71 35 81 244,

[email protected]

Kontakt w sprawie reklamacji:

Reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza TUTAJ.

Uwaga! Rezerwacji online można dokonać najpóźniej do 6h przed deklarowanym wjazdem. Tolerancja wjazdu wynosi 24h.

Regulamin parkingu dostępny tutaj.

Kliknij tutaj i zarezerwuj miejsce parkingowe przy lotnisku online.

Wyjeżdżasz na dłużej? Sprawdź parking długoterminowy.

Parking – FAQ, kliknij tutaj, aby zobaczyć najczęściej zadawane pytania.

Uwaga! Od 26.03.2024 cennik standardowy ulegnie zmianie. Więcej informacji dostępnych na https://rezerwacja.airport.wroclaw.pl/#cennik

 

ŁADOWARKA ELEKTRYCZNA

Na lotnisku jest możliwość skorzystania z dwustanowiskowej, szybkiej ładowarki DC o mocy 60 kW. Stacja ładowania znajduje się na parkingu G [plan parkingów].

Zniżki dla osób korzystających z ładowarki:

20-40 kW – 30 minut parkingu gratis

powyżej 40 kW – 60 minut parkingu gratis.

Aby uzyskać zniżkę, należy wysłać fakturę wygenerowaną w aplikacji na adres: [email protected], a następnie udać się do biura parkingu w terminalu [plan terminalu].

CENNIKI I PLAN PARKINGU
STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
PARKING VIP
GODZINOWY
DŁUGOTERMINOWY
PARKINGI A, B, C
DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Parking FAQ – najczęściej zadawane pytania
https://airport.wroclaw.pl/wp-content/uploads/2021/04/kontakt-recepcja-2.jpg

Cenniki i plan parkingu

Przy rezerwacji online
  • dzięki systemowi kamer przejazd przez parkingi odbywa się w wygodnym trybie bezbiletowym. Jeśli podczas dokonywania rezerwacji online podasz swój numer rejestracyjny, kamery sczytają tablicę rejestracyjną, a Twój bilet wydrukuje się przy pierwszym szlabanie. Pobierz go i wjedź, kolejne szlabany otworzą się automatycznie, również szlaban wyjazdowy,
  • unikniesz wnoszenia opłaty w kasie, co znacznie usprawnia Twój wyjazd z parkingu,
  • po wybraniu opcji ”chcę otrzymać fakturę”, otrzymasz fakturę e-mailem,
  • dzięki tolerancji czasowej możesz bez dodatkowej opłaty wjechać maksymalnie 24 godziny przed/po rozpoczęciu opłaconego czasu rezerwacji. Zarezerwowany czas postoju (liczba dób) będzie naliczany od momentu wjazdu na parking,
SPRAWDŹ CENNIK REZERWACJI PARKINGU ONLINE ORAZ CENNIK STANDARDOWY

UWAGA! Dotychczasowy wjazd na parking B przed głównymi szlabanami jest nieczynny. Wjazd na parking B możliwy jest jedynie po minięciu głównych szlabanów.

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • PARKINGI A, B, C
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Zarezerwuj Parking

Rezerwacja online - do 40% taniej

Plan parkingu

plan parkingu

Parking VIP

Zachęcamy do skorzystania z Parkingu VIP, zlokalizowanego najbliżej wejścia do terminalu. Tę ofertę szczególnie polecamy pasażerom korzystającym z usługi VIP Pass – dzięki idealnej lokalizacji parkingu, zaoszczędzisz jeszcze więcej czasu przed odlotem i po przylocie.

Zamów usługi VIP & Business Services.

 

PLAN PARKINGÓW

 

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • PARKINGI A, B, C
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Kiss & Fly

Przed terminalem znajduje się tzw. strefa krótkiego postoju (Kiss & Fly). Łączny czas bezpłatnego przejazdu i postoju w strefie wynosi 10 minut. Za pobyt w strefie krótkiego postoju powyżej 10 minut zostanie naliczona opłata: do 20 minut – 20 zł, za każde rozpoczęte 10 minut – 10 zł.

Uwaga! Bezpłatny postój w strefie Kiss & Fly dotyczy do trzech wjazdów w ciągu doby. Każdy kolejny wjazd podlega opłacie w wysokości 10 zł za każde rozpoczęte 10 minut pobytu w strefie Kiss & Fly.

Zobacz na planie:

 

 

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
  • PARKINGI A, B, C

Godzinowy

Gdy odbierasz…

 

… a przyjechałeś wcześniej?

  • Zaparkuj na parkingu godzinowym G lub na oznaczonych miejscach postoju godzinowego na parkingu A lub C (plan parkingów poniżej).
  • Wejdź do terminalu i napij się pysznej kawy! Zaprasza m.in. Costa Coffee i Check in Bar.
  • Jeśli chcesz zobaczyć lądujący samolot, którym lecą Twoi bliscy, wjedź schodami ruchomymi lub windą na taras widokowy (poziom +2).
  • Postój na parkingach A, B, C i G do 2 godzin za każde pół godziny to koszt jedynie 5 zł (7 zł na parkingu VIP)! Parkingi znajdują się w bezpośredniej bliskości terminalu.

 

… a jesteś punktualnie i osoba, którą odbierasz czeka już przed terminalem?

  • Zatrzymaj się w zatoczce postojowej przed terminalem (strefa KISS & FLY, zobacz na planie parkingów poniżej).
    Masz 10 minut bezpłatnego postoju na odebranie bagażu i opuszczenie strefy KISS & FLY! Pamiętaj, że po przekroczeniu 10 minut konieczne będzie wniesienie opłaty. Uwaga! Bezpłatny postój w strefie Kiss & Fly dotyczy do trzech wjazdów w ciągu doby. Każdy kolejny wjazd podlega opłacie w wysokości 10 zł za każde rozpoczęte 10 minut pobytu w strefie Kiss & Fly.

REKOMENDACJA: dla kierowców, którzy odbierają przylatujących pasażerów najwygodniejszy jest parking G zlokalizowany najbliżej wyjścia z hali przylotów. Oczywiście, jeśli sobie życzysz, możesz również skorzystać ze specjalnych miejsc przeznaczonych do postoju godzinowego na parkingach A oraz VIP.

 

Gdy odwozisz…

 

… i masz trochę więcej czasu?

  • Zaparkuj na oznaczonych miejscach postoju godzinowego na parkingu A, C lub na parkingu godzinowym G* (plan parkingów poniżej).
  • Odprowadź do terminalu osobę, którą odwozisz, wstąpcie na kawę, deser lub przekąskę do jednej z naszych kawiarni.
  • Chcesz pomachać bliskim na pożegnanie? Zapraszamy na nasz taras widokowy na poziomie +2, skąd masz dobry widok na halę odlotów oraz płytę lotniska!
  • Postój na parkingach A, B i C do 2 godzin za każde pół godziny to koszt jedynie 5 zł (7 zł na parkingu VIP). Parkingi znajdują się w bezpośredniej bliskości terminalu.
…a spieszysz się?
  • Zaparkuj w zatoczce postojowej przed terminalem (strefa KISS & FLY, zobacz na planie parkingów poniżej).
  • Wypakuj bagaże, ucałuj na do widzenia i pomachaj odlatującym. Nie zajmie Ci to więcej niż 10 minut, zatem za postój nie poniesiesz żadnych kosztów. Pamiętaj jedynie, że w strefie krótkiego postoju KISS & FLY, znajdującej się tuż przy terminalu możesz przebywać bezpłatnie do 10 minut! Po przekroczeniu tego czasu konieczne będzie wniesienie opłaty. Uwaga! Bezpłatny postój w strefie Kiss & Fly dotyczy do trzech wjazdów w ciągu doby. Każdy kolejny wjazd podlega opłacie w wysokości 10 zł za każde rozpoczęte 10 minut pobytu w strefie Kiss & Fly.

REKOMENDACJA: dla osób odwożących najwygodniejsze są parkingi A, B lub VIP usytuowane najbliżej wejścia do hali odlotów. Dogodnie położony jest też parking godzinowy G.

Informacje dodatkowe:

Za pobyt w strefie krótkiego postoju powyżej 10 minut zostanie naliczona opłata: do 20 minut – 20 zł, za każde następne 10 minut – 10 zł. Uwaga! Bezpłatny postój w strefie Kiss & Fly dotyczy do trzech wjazdów w ciągu doby. Każdy kolejny wjazd podlega opłacie w wysokości 10 zł za każde rozpoczęte 10 minut pobytu w strefie Kiss & Fly.

Automaty, w których opłacisz swój bilet zlokalizowane są w dogodnych miejscach przed terminalem oraz przy parkingach (patrz plan parkingów).

 

PLAN PARKINGÓW

 

 

 

 

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
  • PARKINGI A, B, C

Długoterminowy

Zapraszamy na nasz parking długoterminowy (parking D):

– możliwość rezerwacji online, faktura e-mailem,
– gwarancja miejsca,
– na terenie lotniska, bez konieczności dojazdów busem,
– idealny dla pasażerów lotów czarterowych.

Uwaga! Z myślą o naszych pasażerach została uruchomiona całoroczna usługa transportu pasażerów z parkingu D pod terminal lotniskowym meleksem lub busem.

Numer telefonu osoby pełniącej dyżur: +48 781 566 781.

Zaznaczamy, że transport do i z parkingu nie wymaga wcześniejszej rezerwacji

 

 

 

PLAN PARKINGÓW

 

 

 

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • PARKINGI A, B, C
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Dla osób z niepełnosprawnością

Miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością usytuowane są w dogodnej lokalizacji na parkingach A, B, C, D oraz VIP. Dojazd do nich jest oznakowany. Miejsca parkingowe są oznaczone kolorem niebieskim oraz specjalnymi symbolami. Ponadto na parkingach tych zamontowane zostały specjalne podjazdy ułatwiające poruszanie się osobie niepełnosprawnej.

Zobacz więcej na temat obsługi osób  z niepełnosprawnością

PLAN PARKINGÓW

 

 

 

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • PARKINGI A, B, C
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Cennik standardowy

Przykład tekstu

Parkingi A,B,C

Zachęcamy do rezerwacji parkingów A, B, C:

– utwardzona nawierzchnia,

– lokalizacja w pobliżu terminalu.

 

UWAGA! Dotychczasowy wjazd na parking B przed głównymi szlabanami jest nieczynny. Wjazd na parking B możliwy jest jedynie po minięciu głównych szlabanów.

 

 

  • CENNIKI I PLAN PARKINGU
  • STREFA KRÓTKIEGO POSTOJU KISS & FLY
  • PARKING VIP
  • GODZINOWY
  • DŁUGOTERMINOWY
  • PARKINGI A, B, C
  • DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Parking FAQ – najczęściej zadawane pytania

  1. Jak skorzystać z parkingu?

NIE MAM REZERWACJI – należy pobrać bilet z wjazdu głównego i zaparkować samochód na parkingu. Po skorzystaniu z usługi, należy opłacić bilet w kasie automatycznej lub biurze parkingu. Po dokonaniu płatności pozostaje 15 minut na opuszczenie terenu lotniska. Oznaczenie stref i cennik jest dostępny na stronie https://www.airport.wroclaw.pl/pasazer/odwoze-odbieram/parking/

MAM REZERWACJĘ – należy zapoznać się z instrukcją wjazdu, która jest dostępna w treści wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację parkingu

 

  1. Jak zarezerwować parking?

Należy wejść na stronę https://www.airport.wroclaw.pl – zakładka parking – rezerwuj parking. Informacje na temat cenniku, dojazdu, mapy i stref parkingowych są dostępne poniżej. Rezerwacja parkingu przez telefon nie jest dostępna

  1. Jak edytować dane rezerwacji?

CZAS/DATA – można skorzystać z tolerancji wjazdu na parking, która przysługuje wszystkim korzystającym z rezerwacji. Uprawnia ona do rozpoczęcia rezerwacji wcześniej lub później niż czas deklarowany w rezerwacji.

Należy mieć na uwadze, że w momencie wjazdu liczony jest wykupiony czas rezerwacji. Czyli np. jeśli wjadą Państwo o 3h wcześniej niż w zadeklarowanym czasie wjazdu, to o 3h wcześniej rezerwacja się zakończy (niż data końcowa w zadeklarowanym czasie wyjazdu).

 

NUMER REJESTRACYJNY – edytowanie jest niemożliwe. Jeżeli samochód, na który była robiona rezerwacja, uległ awarii, można przyjechać innym samochodem i skorzystać z pierwotnej rezerwacji. Należy pobrać bilet z wjazdu głównego, zaparkować pojazd na zarezerwowanym parkingu. Po podróży należy zgłosić się z biletem i potwierdzeniem rezerwacji do biura parkingu.

  1. Jak sprawdzić, który parking zarezerwowałem/am?

Należy zapoznać się z plikiem PDF, który jest dostępny w treści wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację parkingu. Odnośnik nie otwiera potwierdzenia rezerwacji, tylko pobiera dokument na urządzenie.

 

  1. Jak anulować rezerwację?

Anulacja rezerwacji jest możliwa do 14 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. Należy napisać wiadomość e-mail na adres [email protected] z prośbą o odstąpienie od umowy. Zwrot kosztów odbywa się drogą elektroniczną.

Jeśli rezerwację wykupiono u pośrednika (ParkLot, ParkVia, Itaka, itp) to anulowanie możliwe jest TYLKO poprzez kontakt z tą firmą.

  1. Jak złożyć reklamację?

Złożenie reklamacji jest możliwe za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie parking-reklamacje.airport.wroclaw.pl. Mamy 14 dni (kalendarzowych) na rozpatrzenie zgłoszenia

  1. Gdzie znaleźć fakturę do rezerwacji?

Aby uzyskać fakturę VAT do rezerwacji, należy w formularzu rezerwacji zaznaczyć opcję

Chcę otrzymać fakturę VAT, oraz uzupełnić dane konieczne do wystawienia dokumentu.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i zostanie wysłana wraz z potwierdzeniem rezerwacji parkingu.

 

  1. Przedłużenie rezerwacji

Rezerwacji nie można edytować. Można natomiast:

  • Dokupić drugą rezerwację
  • Opłacić na miejscu różnice

W obu przypadkach niezbędna będzie wizyta w Recepcji Parkingu (hala odlotów, ostatni box, czynne 24h) po powrocie z podróży. Należy przedstawić bilet parkingowy oraz rezerwację.