- Jak skorzystać z parkingu?
NIE MAM REZERWACJI – należy pobrać bilet z wjazdu głównego i zaparkować samochód na parkingu. Po skorzystaniu z usługi, należy opłacić bilet w kasie automatycznej lub biurze parkingu. Po dokonaniu płatności pozostaje 15 minut na opuszczenie terenu lotniska. Oznaczenie stref i cennik jest dostępny na stronie https://www.airport.wroclaw.pl/pasazer/odwoze-odbieram/parking/
MAM REZERWACJĘ – należy zapoznać się z instrukcją wjazdu, która jest dostępna w treści wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację parkingu
- Jak zarezerwować parking?
Należy wejść na stronę https://www.airport.wroclaw.pl – zakładka parking – rezerwuj parking. Informacje na temat cenniku, dojazdu, mapy i stref parkingowych są dostępne poniżej. Rezerwacja parkingu przez telefon nie jest dostępna
- Jak edytować dane rezerwacji?
CZAS/DATA – można skorzystać z tolerancji wjazdu na parking, która przysługuje wszystkim korzystającym z rezerwacji. Uprawnia ona do rozpoczęcia rezerwacji wcześniej lub później niż czas deklarowany w rezerwacji.
Należy mieć na uwadze, że w momencie wjazdu liczony jest wykupiony czas rezerwacji. Czyli np. jeśli wjadą Państwo o 3h wcześniej niż w zadeklarowanym czasie wjazdu, to o 3h wcześniej rezerwacja się zakończy (niż data końcowa w zadeklarowanym czasie wyjazdu).
NUMER REJESTRACYJNY – edytowanie jest niemożliwe. Jeżeli samochód, na który była robiona rezerwacja, uległ awarii, można przyjechać innym samochodem i skorzystać z pierwotnej rezerwacji. Należy pobrać bilet z wjazdu głównego, zaparkować pojazd na zarezerwowanym parkingu. Po podróży należy zgłosić się z biletem i potwierdzeniem rezerwacji do biura parkingu.
- Jak sprawdzić, który parking zarezerwowałem/am?
Należy zapoznać się z plikiem PDF, który jest dostępny w treści wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację parkingu. Odnośnik nie otwiera potwierdzenia rezerwacji, tylko pobiera dokument na urządzenie.
- Jak anulować rezerwację?
Anulacja rezerwacji jest możliwa do 14 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. Należy napisać wiadomość e-mail na adres [email protected] z prośbą o odstąpienie od umowy. Zwrot kosztów odbywa się drogą elektroniczną.
Jeśli rezerwację wykupiono u pośrednika (ParkLot, ParkVia, Itaka, itp) to anulowanie możliwe jest TYLKO poprzez kontakt z tą firmą.
- Jak złożyć reklamację?
Złożenie reklamacji jest możliwe za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie reklamacje.interparking.pl. Mamy 14 dni (kalendarzowych) na rozpatrzenie zgłoszenia
- Gdzie znaleźć fakturę do rezerwacji?
Aby uzyskać fakturę VAT do rezerwacji, należy w formularzu rezerwacji zaznaczyć opcję
Chcę otrzymać fakturę VAT, oraz uzupełnić dane konieczne do wystawienia dokumentu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i zostanie wysłana wraz z potwierdzeniem rezerwacji parkingu.
- Przedłużenie rezerwacji
Rezerwacji nie można edytować. Można natomiast:
- Dokupić drugą rezerwację
- Opłacić na miejscu różnice
W obu przypadkach niezbędna będzie wizyta w Recepcji Parkingu (hala odlotów, ostatni box, czynne 24h) po powrocie z podróży. Należy przedstawić bilet parkingowy oraz rezerwację.