1. Jak skorzystać z parkingu?

NIE MAM REZERWACJI – należy pobrać bilet z wjazdu głównego i zaparkować samochód na parkingu. Po skorzystaniu z usługi, należy opłacić bilet w kasie automatycznej lub biurze parkingu. Po dokonaniu płatności pozostaje 15 minut na opuszczenie terenu lotniska. Oznaczenie stref i cennik jest dostępny na stronie https://www.airport.wroclaw.pl/pasazer/odwoze-odbieram/parking/

MAM REZERWACJĘ – należy zapoznać się z instrukcją wjazdu, która jest dostępna w treści wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację parkingu

 

  1. Jak zarezerwować parking?

Należy wejść na stronę https://www.airport.wroclaw.pl – zakładka parking – rezerwuj parking. Informacje na temat cenniku, dojazdu, mapy i stref parkingowych są dostępne poniżej. Rezerwacja parkingu przez telefon nie jest dostępna

  1. Jak edytować dane rezerwacji?

CZAS/DATA – można skorzystać z tolerancji wjazdu na parking, która przysługuje wszystkim korzystającym z rezerwacji. Uprawnia ona do rozpoczęcia rezerwacji wcześniej lub później niż czas deklarowany w rezerwacji.

Należy mieć na uwadze, że w momencie wjazdu liczony jest wykupiony czas rezerwacji. Czyli np. jeśli wjadą Państwo o 3h wcześniej niż w zadeklarowanym czasie wjazdu, to o 3h wcześniej rezerwacja się zakończy (niż data końcowa w zadeklarowanym czasie wyjazdu).

 

NUMER REJESTRACYJNY – edytowanie jest niemożliwe. Jeżeli samochód, na który była robiona rezerwacja, uległ awarii, można przyjechać innym samochodem i skorzystać z pierwotnej rezerwacji. Należy pobrać bilet z wjazdu głównego, zaparkować pojazd na zarezerwowanym parkingu. Po podróży należy zgłosić się z biletem i potwierdzeniem rezerwacji do biura parkingu.

  1. Jak sprawdzić, który parking zarezerwowałem/am?

Należy zapoznać się z plikiem PDF, który jest dostępny w treści wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację parkingu. Odnośnik nie otwiera potwierdzenia rezerwacji, tylko pobiera dokument na urządzenie.

 

  1. Jak anulować rezerwację?

Anulacja rezerwacji jest możliwa do 14 dni (kalendarzowych) od daty zakupu. Należy napisać wiadomość e-mail na adres [email protected] z prośbą o odstąpienie od umowy. Zwrot kosztów odbywa się drogą elektroniczną.

Jeśli rezerwację wykupiono u pośrednika (ParkLot, ParkVia, Itaka, itp) to anulowanie możliwe jest TYLKO poprzez kontakt z tą firmą.

  1. Jak złożyć reklamację?

Złożenie reklamacji jest możliwe za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie parking-reklamacje.airport.wroclaw.pl. Mamy 14 dni (kalendarzowych) na rozpatrzenie zgłoszenia

  1. Gdzie znaleźć fakturę do rezerwacji?

Aby uzyskać fakturę VAT do rezerwacji, należy w formularzu rezerwacji zaznaczyć opcję

Chcę otrzymać fakturę VAT, oraz uzupełnić dane konieczne do wystawienia dokumentu.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i zostanie wysłana wraz z potwierdzeniem rezerwacji parkingu.

 

  1. Przedłużenie rezerwacji

Rezerwacji nie można edytować. Można natomiast:

  • Dokupić drugą rezerwację
  • Opłacić na miejscu różnice

W obu przypadkach niezbędna będzie wizyta w Recepcji Parkingu (hala odlotów, ostatni box, czynne 24h) po powrocie z podróży. Należy przedstawić bilet parkingowy oraz rezerwację.