Wycieczka, jakiej nie było


- Fanpage Portu Lotniczego Wrocław na Facebooku liczy już ponad 40 tys. fanów i znajduje się w ścisłej czołówce lotnisk w Polsce. Z tej okazji zorganizowaliśmy konkurs, w którym nagrodą była wycieczka po wrocławskim terminalu – mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław.

Uczestnicy musieli napisać w komentarzu, który z blisko 70 kierunków w letnim rozkładzie lotów podoba im się najbardziej. Wśród wymienianych propozycji często pojawiały się nowości: Lizbona i Majorka, Lwów, a także Reykjavík czy powracające po zimowej przerwie Alicante, Malaga, Wenecja oraz Kreta (Chania).

Laureaci konkursu, czyli w sumie 30 osób, spotkali się z przewodnikiem w głównym holu terminalu, by następnie przyjrzeć się, jak wygląda na co dzień praca lotniska oraz poznać niedostępne pasażerom miejsca. Grupa przeszła kontrolę bezpieczeństwa, obejrzała pokaz robotów należących do Straży Granicznej, weszła na płytę lotniska i pojechała autobusem do Lotniskowej Straży Pożarnej. W każdym z tych miejsc uczestnicy dowiedzieli się, jak wyglądają codzienne obowiązki pracowników, którzy chętnie prezentowali swoje umiejętności. Nie brakowały licznych zdjęć, ciekawych pytań i nieoczywistych odpowiedzi.

Zachęcamy do polubienia naszego fanpage’a na Facebooku.


Powrót do informacji prasowych | Drukuj stronę