Magazyn HiFly znów nagrodzony


HiFly – magazyn wrocławskiego lotniska ponownie uhonorowany prestiżową nagrodą. Tym razem czasopismo otrzymało brąz w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016.

W piątek, 3 czerwca, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016. W kategorii Content Marketing – turystyka – brąz otrzymał Port Lotniczy Wrocław za wydawnictwo HiFly. Nagrodę przyznano za znakomitą warstwę graficzną oraz edytorką różnorodność, skutecznie realizującą strategię.

Magazyn podróżniczy HiFly wydawany jest w nakładzie 10 tysięcy egzemplarzy. Bezpłatne, dwujęzyczne czasopismo ukazuje się cztery raz w roku, jest dostępne na terenie wrocławskiego lotniska, w kilkuset biurach podróży oraz w  licznych punktach gastronomicznych, restauracyjnych i hotelowych w stolicy Dolnego Śląska i regionu.
- Kwartalnik nie tylko promuje bogatą ofertę portu, ale można w nim znaleźć mnóstwo newsów, ciekawostek oraz kulturalnych wydarzeń – mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR wrocławskiego lotniska. – Interesujących materiałów o Wrocławiu i Dolnym Śląsku w każdym wydaniu jest naprawdę bardzo dużo i każdy podróżnik znajdzie tu coś dla siebie – dodaje.

W przeszłości magazyn HiFLy nagradzano już w konkursie Power of Content Marketing Awards Złotymi Szpaltami w 2014 roku. Rok wcześniej przyznano też tytuł Najlepszej okładki roku oraz wyróżnienie za postęp i świetnie przeprowadzony lifting wydawnictwa.


Powrót do informacji prasowych | Drukuj stronę