Newsletter nr 65 – kwiecień 2012


Port Lotniczy Wrocław S.A. – Biuro Prasowe
54-530 Wrocław,
ul. Skarżyńskiego 36
tel. (071) 35-81-100
e-mail: marketing@airport.wroclaw.pl
Copernicus Airport Wroclaw
W oczekiwaniu na pierwszy gwizdek

Ostatnie przygotowania są zawsze nerwowe. Tymczasem na wrocławskim lotnisku panuje zupełny spokój. Dlaczego? Bo port na ponad 40 dni przed UEFA EURO 2012™ jest już gotowy.

Nowoczesny terminal – otwarty. Alternatywny terminal do obsługi ruchu mniejszych prywatnych maszyn – przygotowany. Wszystkie drogi dojazdowe – zrobione. Nowy radar – uruchomiony. Dwukrotne zwiększenie przepustowości pasa startowego – wykonane. Obsługa nawet 4 tysięcy pasażerów w ciągu godziny – możliwa. Najwyższy standard obsługi VIP – potwierdzony. Jednym słowem – lotnisko jest gotowe! – To właśnie dlatego w porcie panuje spokój. Powołaliśmy specjalny zespół odpowiedzialny za przygotowania do mistrzostw, który wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, zadbał o każdy szczegół. Tak kompletnej drużyny nie będzie miała żadna reprezentacja na UEFA EURO 2012™ – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. W skład zespołu ds. UEFA EURO 2012 wchodzą pracownicy obsługi pasażerskiej lotniska, zespół ds. bezpieczeństwa, funkcjonariusze urzędu celnego, policji i straży granicznej. To w większości ci sami ludzie, którzy zapewnili sprawną obsługę ważnych pasażerów podczas polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.

Lotnisko jest doskonale przygotowane na przyjęcie najważniejszych pasażerów.

Wyjątkowi goście będą opuszczać lotnisko limuzynami bezpośrednio po wyjściu na płytę lotniska, ale dla pozostałych VIP-ów mamy przygotowaną usługę o najwyższym standardzie – mówi Tomasz Lenart, kierownik obsługi pasażerskiej Portu Lotniczego Wrocław. Ostatnim etapem przygotowań będzie instalacja specjalnych rękawów, która rozpocznie się pod koniec kwietnia. Pierwsi pasażerowie bezpośrednio z terminalu wejdą do samolotu w połowie maja – czyli na prawie miesiąc przed rozpoczęciem turnieju.
 

Urlop latem – planowanie już dzi

Polowanie na last minute? Po co czekać i się denerwować? Wymarzone wakacje można zaplanować i zarezerwować już dziś. Z wrocławskim lotniskiem na 22 wspaniałe sposoby.

Planowanie urlopu w ostatniej chwili ma swój urok, ale często wybór ograniczają ceny i dostępność wycieczek. – Teraz jest idealny moment na wybór wakacji. Można przebierać w destynacjach i terminach dowoli, co znacznie ułatwia znalezienie tej idealnej wakacyjnej propozycji. Dzięki temu szybciej możemy poinformować przełożonych o naszych urlopowych planach – radzi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. W sezonie letnim wybór jest rekordowy. Z wrocławskiego lotniska można lecieć aż w 22 różnych kierunkach. W rozkładzie zadebiutuje aż pięć nowości. – W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszą się loty na Wyspy Kanaryjskie i greckie, dlatego wyszliśmy z tour-operatorami naprzeciw oczekiwaniom i oferujemy loty na Zakynthos, Kos, Fuerteventurę i Teneryfę. Nowości uzupełnia Barcelona i plaże Costa Brava i Costa Dorada – dodaje.

W ofercie nie brakuje często wybieranych z uwagi na cenę lotów do Sharm El-Sheikh i Hurghady w Egipcie, Monastyru i Enfidhy w Tunezji oraz bułgarskiej Warny i Burgas, a także do popularnych tureckich miast – Antalyi, Dalaman, Izmiru i Bodrum. Oczywiście nie brakuje też sprawdzonych wysp greckich – Rodos, Krety (Chania i Heraklion) i Korfu oraz hiszpańskiej Majorki i kanaryjskiej Lanzarote. Jest w czym wybierać!
 

Zakaz nieparkowania

10 minut darmowego przebywania w strefie krótkiego postoju, promocje dla wylatujących na dłużej, atrakcyjne oferty abonamentowe dla stałych klientów, a nawet rezerwacja miejsc on-line – oferta parkingowa wrocławskiego lotniska zmienia się nie do poznania.

300 tysięcy – tyle osób skorzystało z parkingowej promocji na wrocławskim lotnisku. Darmowy postój przyciągnął do nowego terminalu prawdziwe tłumy. Teraz lotnisko, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wprowadza opłaty. – To było zamierzone działanie promocyjne i przyniosło znakomite efekty. Pozwoliło również mieszkańcom Wrocławia i regionu przyzwyczaić się do nowej rzeczywistości. Teraz postój jest już płatny, ale przygotowaliśmy za to kilka atrakcyjnych rozwiązań – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. Ceny na parkingu, identycznie jak pod starym terminalem, uzależnione są od czasu parkowania. Warto jednak pamiętać o możliwości skorzystania ze zlokalizowanej przy podjeździe do terminalu strefy Kiss&Fly (strefa krótkiego postoju). Przebywanie w niej przez 10 minut jest nieodpłatne – w sam raz na pocałunek i pożegnanie. Na parkingu czeka 1100 miejsc podzielonych na cztery strefy. Dwie największe są ogólnodostępne, jedna jest przeznaczona dla osób niepełnosprawnych i wypożyczalni aut, a ostatnia dla posiadaczy pakietu VIP.

Nowością jest większy wybór form płatności. Oprócz tradycyjnego biletu zostały wprowadzone również specjalne naklejki i karty zbliżeniowe. To przyspiesza cały proces, ale pozwala również nabyć bilety w preferencyjnych cenach, np. dla firm, czy pasażerów często korzystających z wrocławskiego lotniska. Dodatkową opcją jest możliwość długoterminowego postoju na parkingu pod starym terminalem w atrakcyjnych cenach. Pasażerowie wylatujący czarterem oraz liniami niskokosztowymi z lotniska we Wrocławiu mogą liczyć nawet na 40% rabaty. Informacje o cenach i promocjach znajdują się na stronie lotniska www.airport.wroclaw.pl.
 

Wrocławski terminal znów pierwszy

Już oficjalnie – wrocławskie lotnisko jest pierwszym w Polsce, które może pochwalić się biurem Lufthansa City Center w samym terminalu. Dla lotniska to dodatkowy splendor, a dla pasażerów dostęp do oferty jednego z największych międzynarodowych biur podróży.

Symboliczną wstęgę przecięli Andrej Skraba – przedstawiciel Lufhtansa City Center z Frankfurtu, który wraz z Bartem Buysem z Lufthansy i senatorem RP Jarosławem Obremskim oficjalnie zainaugurowali działalność LCC na lotnisku. – Wrocławski port, jako pierwsze w Polsce, zapewnia podróżnym dostęp do szerokiej oferty Lufthansa City Center – jednego z największych międzynarodowych biur podróży – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. Biuro podróży oznacza dostęp do pełnej oferty usług Lufthansy i obejmuje możliwość szybkiego zamówienia biletów i kompleksowego zaplanowania podróży – rezerwacji miejsca w hotelu, samochodu, a także wszelką pomoc w organizacji podróży służbowych, konferencji, czy po prostu urlopów. Biuro oferuje także bilety na podróż wszystkim liniami, które latają z wrocławskiego lotniska.

Siedziba we wrocławskim porcie jest 18 biurem LCC Grupa Polska w kraju. To zarazem drugie biuro we Wrocławiu, który dołącza tym samym do Warszawy i Katowic – jedynych polskich miast, które mają więcej niż jedno centrum Lufthansy.
 



 Dołącz do nas na portalu FACEBOOK

© 2012 Port Lotniczy Wrocław S.A., Biuro Prasowe 54-530 Wrocław, ul. Skarżyńskiego 36.
Aby wypisać się z newslettera odpowiedz na tego maila w treści wpisując „NIE”

Jeśli masz kłopoty z wyświetleniem tego newslettera, kliknij tutaj.

Archiwum newslettera